Pogotowie stomatologiczne Śląsk Sosnowiec Ruda Śląska Walas

Jak działa nasze pogotowie stomatologiczne?

Skąd wziął się pomysł na pogotowie stomatologiczne?

Ponieważ w trakcie ostatnich lat naszej praktyki trafiało do nas coraz więcej pacjentów z nagłymi przypadkami bólowymi, zdecydowaliśmy się w ramach leczenia w Stomatologii Walas prowadzić pogotowie stomatologiczne. W ten sposób wygospodarowaliśmy czas, który możemy poświęcać pacjentom w trudnej sytuacji.

Z czym mogę zgłosić się na pogotowie stomatologiczne?

Możesz zgłosić się na wizytę zawsze, gdy stan zdrowia Twojej jamy ustnej Cię zaniepokoi, a w szczególności, gdy Twoim problemem jest:

jakikolwiek ból zęba (ostry ból, ćmienie, kłucie, rozpieranie od wewnątrz, ból przy nagryzaniu, ból w kontakcie z zimnym, ciepłym lub słodkim)

zgorzel zęba

złamanie zęba, peknięcie lub jakikolwiek uraz

uszkodzone wypełnienie (np. gdy wypadnie „plomba” lub widzisz/czujesz, że jest nieszczelna)

ból szczęki

zmiany ropne lub opuchlizna w jamie ustnej.

Jak mogę skorzystać z wizyty w ramach pogotowia stomatologicznego?

Wystarczy zadzwonić na nr 604 641 404 i zgłosić chęć odbycia nagłej wizyty. Osoba odbierająca telefon będzie mogła ustalić porę przyjęcia. Przed wizytą nie możesz brać leków przeciwbólowych. Utrudni to diagnozę.

Pogotowie stomatologiczne: jak to działa?

Gdy zgłosisz się do nas na wizytę, w pierwszej kolejności zbadamy Cię, żeby znaleźć przyczynę bólu. W zależności od stopnia rozwoju dolegliwości oraz jej przyczyny, możemy wykonać leczenie od razu lub zaopatrzyć bolący ząb i umówić Cię na dłuższą wizytę w kolejnym terminie. O sposobie postępowania zdecyduje lekarz – czasami natychmiastowe przeleczenie zęba może nie być możliwe, gdyż najpierw trzeba przeprowadzić antybiotykoterapię.

ból zęba, ćmienie zęba, ostry ból zęba, pogotowie stomatologiczne Śląsk, silny ból zeba, zgorzel zęba