Pogotowie stomatologiczne

Boli Cię ząb?
Działamy także jako pogotowie stomatologiczne:

prywatnie: nowoczesny sprzęt i materiały, wieloletnie doświadczenie
w przyjmowaniu pacjentów zgłaszających się z bólem zęba
komfortowo:bezbolesne zabiegi odbudowy zębów, zaopatrzenia ubytków, ekstrakcji
szybko: skorzystaj z godzin dyżurowych lub zadzwoń i umów się na wizytę
sprawnie: pomożemy Ci w nagłych przypadkach i przy urazach, wykonujemy także
jednoseansowe leczenie kanałowe zębów

Pogotowie stomatologiczne: pytania i odpowiedzi

Pogotowie stomatologiczne: z czym się do nas zgłosić?

Możesz przyjść do nas z każdym problemem stomatologicznym, np.: ból zęba, ząb złamany, pęknięty, wybity, do usunięcia itp. Nasza pomoc w ramach pogotowia stomatologicznego obejmuje też leczenie kanałowe oraz dokończenie leczenia rozpoczętego w innym gabinecie. Pogotowie stomatologiczne to także ratunek w przypadku, gdy trzeba z korzenia zęba usunąć złamane narzędzie.

Jako pogotowie stomatologiczne zajmujemy się także stanami zapalnymi, ropniami, opuchliznami. Wypadło Ci wypełnienie (plomba)? Zadzwoń i umów się na szybką wizytę.

Pogotowie stomatologiczne: jak przygotować się do wizyty?

Unikaj przyjmowania środków przeciwbólowych przed wizytą – może to utrudnić wskazanie zęba będącego przyczyną dolegliwości. Przygotuj listę przyjmowanych leków, jeżeli cierpisz na inne schorzenia. Jeśli masz możliwość, weź ze sobą wykonane zdjęcia RTG i dokumentację z przebiegu leczenia.

Wybity ząb. Jak postępować ?

Wybicie jest to całkowite przemieszczenie zęba poza zębodół. Po pierwsze zachowaj spokój. Postaraj się odnaleźć wybity ząb i nie chwytając go za korzeń tylko za koronę zęba, umieść go w jednym z nastepujących płynów: soli fizjologicznej, płynie do soczewek, mleku lub ślinie. Nie należy przechowywać zęba w wodzie!

Skontaktuj się z nami jak naszybciej, ponieważ z czasem dochodzi do obumarcia komórek znajdujących sie na powierzchni korzenia. W gabinecie ząb ponownie umieszczamy w zębodole i szynujemy.

Ból zęba? Nagły przypadek?
Wypadło Ci wypełnienie?
Nie zwlekaj.
Zadzwoń i umów się na wizytę!
Pogotowie stomatologiczne
Terminy przyjęć ustalane są indywidualnie